Ciekawostki

Wypożyczanie sprzętu biurowego

Wypożyczanie sprzętu biurowego

Wypożyczanie sprzętu biurowego – zalety

Inwestycja w urządzenia biurowe jest jednym z pierwszych wydatków nowo otwartych przedsiębiorstw. Są jednak i takie firmy, które decydują się na wypożyczanie sprzętu biurowego. Oczywiście, jak każde rozwiązanie, ma to swoje wady i zalety. Dziś skupimy się na zaletach.

Krótko- i długoterminowe wypożyczanie sprzętu biurowego

Dzierżawa urządzeń może odbywać się na rozmaitych zasadach. W grę wchodzi zarówno wypożyczenie sprzętu do jednego, konkretnego zadania, jak i dzierżawa długoterminowa. Sposób rozliczenia z dostawcą urządzeń także może być różny – wszystko zależy od indywidualnych ustaleń.

Sprzęt można zatem wypożyczyć na wiele lat (czasem okazuje się jednak, że na stałe), albo do obsługi jakiegoś wydarzenia, np. eventu, szkolenia czy konferencji. Pamiętajmy przy tym, że wypożyczając sprzęt na stałe, uzyskujemy tym samym kompleksowe wsparcie techniczne przez cały okres jego eksploatowania w firmie.

Wypożyczanie sprzętu biurowego – typy urządzeń

Do najczęściej wypożyczanych urządzeń biurowych należą drukarki i kserokopiarki, ale w ofercie firm oferujących podobne usługi znajdują się też projektory i urządzenia wielofunkcyjne. Sprzęt tego typu wypożyczają zarówno małe, średnie, jak i duże przedsiębiorstwa, choć te ostatnie robią to zdecydowanie najczęściej. Dzięki temu mogą skupić się na swojej własnej działalności, zamiast martwić się o park maszynowy.

Wypożyczanie sprzętu biurowego – zalety

Dzierżawa urządzeń biurowych ma wiele zalet, spośród których wymienić należy:

  • elastyczna umowa, której zapisy odpowiadają potrzebom konkretnego przedsiębiorstwa;
  • brak inwestycji w zakup i obsługę drogich urządzeń;
  • brak dodatkowych kosztów, związanych z eksploatacją urządzeń;
  • darmowa dostawa i instalacja urządzeń;
  • bezpłatne materiały eksploatacyjne i części zamienne;
  • darmowe porady i obsługa serwisowa;
  • bezpłatny odbiór i utylizacja zużytego sprzętu.

Skomentuj tutaj