Nowoczesne rozwiązania

Etykiety samoprzylepne

Etykiety samoprzylepne

Etykiety samoprzylepne i ich zastosowania

Artykuły w sklepach spożywczych wyposażone są we własne etykiety, które informują o składzie danego produktu, jego wartości energetycznej, zawartości witamin, itd. Na opakowaniu nadrukowane są również kody kreskowe, których z powodzeniem można użyć do identyfikacji towaru. Niektóre sklepy wolą używać jednak własnych etykiet. Etykiety samoprzylepne mają mnóstwo zastosowań w przemyśle spożywczym, ale nie tylko.

Etykiety samoprzylepne – samodzielny wydruk

Uniwersalne etykiety sprzedawane są w formie bloczków w formacie A4. W opakowaniu znajduje się 40 arkuszy samoprzylepnego papieru A4, a na każdym arkuszu od kilkunastu do kilkudziesięciu papierowych etykiet (w zależności od ich rozmiaru). Można je zadrukować na drukarce atramentowej lub laserowej bądź zapełnić przy użyciu zwykłego flamastra lub długopisu. Są to produkty wysokiej jakości, przeznaczone do uniwersalnych zastosowań. Można za ich pomocą oznakować segregatory i inne organizery na dokumenty, adresować przesyłki (listy i paczki), znakować produkty czy podpisywać półki w sklepie. Inną grupę stanowią etykiety samoprzylepne sprzedawane w rolkach. Wkłada się je do specjalnej drukarki i po chwili otrzymuje etykiety z napisami, kodami kreskowymi czy różnorodnymi elementami graficznymi.

Etykiety samoprzylepne – zlecenia na wydruki

Wydruk etykiet samoprzylepnych można zlecić również firmie zewnętrznej. Wówczas nie ma potrzeby inwestowania w drogą, specjalistyczną drukarkę, szczególnie, jeśli wydruk etykiet ma być dokonywany wyjątkowo sporadycznie. Firma, która zajmuje się sporządzaniem wydruków będzie prosiła o przesłanie projektu takiej etykiety bądź przynajmniej o podstawowe wytyczne odnośnie jej wzorca. Najczęściej etykiety samoprzylepne występują w rozmiarach 70×60 mm, 50×40 mm, 60×40 mm i 32×20 mm. Zwykle występują w kolorze białym. Niektórzy producenci materiałów biurowych oferują gotowe, zadrukowane etykiety samoprzylepne, przydatne podczas pakowania przesyłek, np. z napisami „Ostrożnie szkło”, „Nie rzucać”, „Faktura w środku”, itd.

Skomentuj tutaj